“Space is to place as eternity is to time.”

När jag surfade runt här på internetet och hamnade på min kompis Alice's blogg, så föll jag ner i ett svart hål och fastnade i ett youtube nät gjort av solsystem, stjärnor och universum. Kan inte beskriva känslorna som uppkommer när man verkligen inser hur sjukt det är. allting. så jävla stort och obehagligt och ensamt och meningslöst och imponerande och otroligt och helt jävla sjukt.
-
-
Kan ni se det här youtube klippet förresten? något underligt händer med min dator nämligen...

Shoot baby!
Postat av: Maria F

jag sitter och försöker formulera ett bra svar och motvikt till tomheten som kan infinna sig när man funderar på universums storlek.... men jag lyckas inte....ber att få återkomma...

2011-12-30 @ 13:46:42

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0