bla bla bla

det är frustrerande att bo utan internet. att leva utan internet. att veta att man inte har internet till hands.
det är SJUKT. men SJUKARE att man känner så. hatar det. hatar internet. hat kärlek åt civilisation.
-
internetet i min syrras lägenhet kan klassas lika äckligt segt som det är att gå upp till jobbet på morgonen efter världens kalas fyllenatt. alltså cp segt.
nu fungerar det iofs för tillfället. får se hur länge de funkar.
-
för övrigt har dagen varit en skit dag.
min telefon har pajjat. (såklart) och det tog mig en och en halv timme att ta mig från torp och hem. haallooo västtrafik, ni kan ju lika gärna bygga gångtunnlar med värme sensorer genom hela sverige.. det hade liksom gått fortare.
-
nu ska jag sova så jag kan vakna nån gång och jobba så jag kan få bli bjuden till Caaliii i april. vafan.
kom och KÖP JEANS AV MIG I MORGON. då blir jag glad.
-
hatar även att streama tex big brother och solsidan när man måste ladda om skiten varannan minut. det är frustrerande.
-
buenas noches

Shoot baby!
Postat av: Sylle

Blogga mera'!

2011-03-03 @ 10:40:20

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0