DJ SCHOOL with J.C

hallå där vänner å  fiender å alla mittemellan. det har hänt nått med den här cp bloggen som gör att det inte går att ladda upp bilder. eller jo, men det tar ungefär en miljon år för en bild att komma upp. så jag skiter i deeeee....
idag har jag haft min första DJ lektion hehehe . svårt. kul. kråångligt. å gött.  
igår var det återförening med goda vänner och massa mat och massa sprit. gött. nathalie är hemma på besök och Sofia kom hit från strömstad och Julia kom hon me . fyfan va gött!!!
ska jobba jättemycket nu innan jag flyttar, så kommer nog inte ha så mkt tid för er . men vii får se.
har fortfarande jätte dålig skriv lust . oc jag suger på det.
så jag slutar skriva. NU.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0