idag är jag arg.

alltså, arg på hela jävla systemet. mänskligheten och på vår tid.
kan det inte bara bli den 18e nångång så man kan komma härifrån.
jag hatar sverige.
och jag hatar mens.
mest av allt i hela jävla världen.
-
min hata lista idag den 7/2-2011:
-MENS
-REGN
-KYLA
-RASTLÖSHET
-PAPPKARTONGER (fortfarande..)
-GRANNAR
-PENGAR
-DÅLIG FANTASI
-TRÅKIGA, MENLÖSA MÄNNISKOR
-SAKNAD
-ATT vARA HEMLÖS
-ATT mAN ALLTID VILL HA DET MAN INTE KAN FÅ !!!!!!!!! (borde vara högs upp på listan. fast det här är ingen numrerad lista, så allt kommer på första plats)
-NÄR MAN FÖRVÄNTAR SIG NÅGOT, SOM SEDAN BLIR HELT FEL. (tex. mina förväntningar inför PLOPP glassen)
.
.
.
vi kompenserar detta med något som jag mår bra av:
-när man ska betala kontant och har EXAKT så mycket pengar som det kostar i plånboken.
då blir man nöjd. 187 ;- i detta fallet.  gissa vad jag köpte då ? de kan du aldrig ...

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0