jag har gjort det IGEN. faaan.

Igår gjorde jag en väldigt, väldigt dum grej. fick PANIK i morse när jag vaknade upp ur min dröm där jag var polis och gick balansgång tusen meter upp i luften. mitt hår. MITT HÅR. min impulsiva halva (som oftast regerar när jag är full) fick för sig att raka min skalle sådär klockan halv fem på morgonen. Bra Lisa. bra bra bra bra gjort.
säger inget mer. ni fattar känslan liksom. sjukt obehagligt. så numera ser jag ut som en nazi som rymt från fängelset.
herregud.

tro det eller ej, men detta kan dock inte hindra mina nirvaniska känslor i nuet. orka ha ångest. det växer ju ut.
-
-
men ändå.....
herregud Lisa...

Shoot baby!
Postat av: hehe

det e tur att jag inte e kär i ditt hår gumman!nazi crew du o jag!

2011-02-11 @ 01:58:53

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0