Attention-Deficit and Hyperactivity Disorder

Det finns tre varianter av ADHD:
o en som innebär att man har koncentrationssvårigheter och tenderar att vara inobservant på sin omgivning, 
o en som innebär att man är hyperaktiv och impulsiv, 
o
och en som innebär att man har båda de tidigare nämnda sorternas svårigheter.

jag undrar hur det gick för den där utredningen jag påbörjade förra året... den som jag blev tokig av. tokig av de tusen pappren jag var tvungen att fylla i och tokig av att sitta i ett vitt rum på ett sjukhus. jag blev så tokig så att jag sket i det och drog till andra sidan jordklotet. nu i efterhand kan man undra hur det skulle gått om jag fullföljde handlingsplanen och slutförde det där.
jag tror iofs inte att jag har adhd längre. bara ibland. men DÅ hade jag nog det. undra om det kan växa bort? eller om man kan få det tillfälligt?

Shoot baby!
Postat av: KAN DEE DRAWINGS

svar: det stämmer :) vilken underbar header du har!

2011-01-14 @ 12:40:33
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0