saknar dig ...

hahaha  sofia du är så riuuulig du. jag ska svara på alla dina frågor, förstår att du är förväntansfull på svar. snarast.
så jag ska skynda mig. fast i morgon eller nått.

nu sitter jag och mimmi i min tillfälliga soffa (som är den skönaste tillfälliga soffan jag någonsin suttit i) och ser på min tillfälliga as stora tv. det är reklam såklart. som vanligt.
vi har nyss varit på sjukhuset med mimmis hand/arm som hon råkade få ont i förut när hon halkade på isen och fick en symaskin och en brun flyttlåda på. det gör jätteont säger hon med jämna mellanrum.

jag är lite sorgsen idag. för min närmaste och käraste har idag lämnat landet och just nu befinner han sig högt upp i luften på ett sletet ryanair plan med hårda plaststolar. det är tomt. och ensamt. tur att min syster ramlade förut så jag fick annat att tänka på. hehe. ..(sorry för det mimmi)

förut var jag sugen på ett glas vin. men det är jag inte längre. så nu dricker jag vatten och ska fylla i miljontals blanketter. hejsvejj

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0