rhinotillexomani är det vetenskapliga namnet för att peta sig i näsan

fan vad kul jag har ikväll. trotts att morgondagen bjuder på mindre roliga saker såsom avsked , tårar och hejdå.
men man måste tänka positivt. jag har skitkul . varför vet ni inte. men det vet jag. jag var mycket roligare förut.
har blivit ganska tråkig nu såhär med åren måste jag medge. ursäkta för det mina vänner. men jag är gammal nu. gammal och grå och tråkig. måste bara finna mig i det. jag undrar varför. kanske för att jag tappade min humor nånstans i thailand samtidigt som jag hoppade ut från en tuktuk på motorvägen i något slags försök till att komma bort från tre elaka människor som satt där med mig.
en annan rolighet ( som mest är rolig nu i efterhand) är att i just den där tuktuken satt min bästa vän. vi åkte och åkte och åkte runt där ute på vichan bland sanddyner och kossor och lerhögar. mitt i natten var det också. och jag bet henne. jag BET min bästa vän i benet. minns inte om det gick hål i skinnet, men blåmärket var stort som en apelsin. och kanske har hon fortfarande ett ärr? vet ej. 
en positiv sak är iallafalll att nu när jag är ensam och hemlös, så har jag tid till att rita en tatuering som ska pryda min arm i all framtid.
måååå ste  gå och sova nu. för den där glassen och hallonen och såsen har liksom bedövat mig och deesssutom så hade nog rödvinet sin lilla beskärda del i leken också.
alltså, godnatt.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0