another day in paradise..

Hej hej i stugan. idag har jag varit i SKOLAN. wow. majka å danne kom å mötte mig kl 12 när jag slutade.
(fett gött att sluta klockan 12 på morgonen varje dag.....) sååååå, vi åt frulle på caféet och tog
sen bussen till pedregalejo där det tydligen skulle vara sååååå UNDERBART vackert.
yeah right. jag blåste typ bort av all vind och sand å strand å vågor och orkan som var där.
meen, vi hade det ganska trevligt ändå. alltså.
-
-
Maaalaga gangster
-
-
-
-
-
-
snygg bränna asså. somnade i solen i nån timme och fick ett fint bikini bands mönster lite här å där.
mmmh.
-
nu ska vi gå och handla saker. och sen njuta lite mer.
Fan , jag är rädd att det här livet tråkar ut mig snart....
för om det blir så, så kommer jag aldrig mer att kunna göra något tråkigt i hela mitt liv.
när det tråkigaste just nu är att gå på toaletten, eller vara tvungen att diska efter maten.
hm.
ciao

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0