"I want to show you my world"

Dagarna före min hemresa gjorde vi en utflykt mot Genova och kusten. Tydligen fanns havet närmare än vad jag trodde! Underbart väder, fantastisk natur och inga måsten i världen. Här rullade vi omkring i två dagar innan det var dags för mig att flyga hem till malaga igen.
-
Gick ca en miljon trappsteg upp och ner för att komma längst ut på udden....
det känns fortfarnade i benen asså!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Efter den här turen ser jag ut som om jag har femtio katter hemma. rivsår över hela kroppen efter skogspromenader och klippor. Här blöder från det stortån ..
-
-

Shoot baby!
Postat av: Mikkis

Vilka fina bilder Lajsa! Vart tog våran skype-date vägen? Vi måste styra upp den, mycket att prata om! Puss o kram

2011-07-12 @ 11:13:26
URL: http://saramikaelaj.blogspot.com/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0