köttbullemåndag på calle hurtado.

Overslept. school. lessons. weird teacher. verbs. grammar. blah. breakfast. beach. peace. ghana. flipflop. cruzcampo. medusas. sleep. and so on....
-
killen i bakgrunden stör mig oerhört på den här underbart vackra bilden av koffelito.  ha!
-
jejejeje.... later, FINALLY I get time to made the swedish meatballs i've been longing for for soo long time. (ok, maybe time wasn't the real problem though but yeah..) finally i did it! and oH MY GOD so delicious. Muuuuum, they were almost as good as yours this time. (AND THAT means veeeeeery very very very outstanding fucking delicious-goood).
-
Ja, som ni ser så står tvättmaskinen fortfarande mitt på köksgolvet och det droppar under diskbänken i väntan på en rörmokare eller något som vår hyresvärd Looovade att fixa hit. i förrgår. Spanjorer alltså.. mañana mañana...  oftast är det ett gött levnadssätt. ganska så mycket alltid faktiskt. men när det kommer till saker som sånt här, så är det inte lika roligt längre. JAG BEHÖVER TVÄTTA! ska fråga min bittra sura kärring till granne i morrn om jag får tvätta hos henne. troligtvis inte. Hoppas hela golvet blir mögelinfekterat och ruttnar sönder vid den dagen då vi flyttar härifrån. mañana mañana in your ass Mr. landlord!
-
Swedish♥food. MILK. sauce. meatballs. mamammamamamamma love.
-
-
-
Mat och kärlek. All we need.
och mat lagad med kärlek, even better.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0