one week to go...

hallå där, jag vet. sjukt dålig på uppdateringarna här.. men jag har faktiskt annat för mig. Min kompis eric befann sig tydligen även han i Milano på jobb, så jag har vart på äventyr med honom och hans vänner det senaste. Har masssa bilder, men det tar så lång tid att ladda upp dem, så jag gör det senare idag eller så....  Sitter i skolan nu och är fruktansvärt trög i huvudet av helgens händelser. förbereder mig på att redovisa vad jag hittills gjort med mitt projekt, för min lärare. ...har verkligen ingenting att säga. jag hoppas han gillar idén.. (som jag förövrigt har tröttnat rejält på).... blahh
-
ja alltså, nu har jag varit här i en vecka, och har en vecka kvar. Det hela började ju lite trögt alltså, men nu är det betydligt bättre måste jag säga. kanske stannar kvar i några dagar till, vem vet!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0