The "earth" without "art" is just "eh".

jepp som sagt. back in malaga och allt sånt där. sitter i min ensamhet och drunknar snart i mitt eget svett. luften är kvav och tung. som en hinna ligger den och trycker runt mitt huvud. klockan är över ett, tid för läggdags för en rastlös själ... i morgon kommer danne tillbaka, med ost och falukorv och svenska chips förhoppningsvis. jag har börjat dricka vattnet ur kranen, och det smakar fakiskt inte så illa som förut. man vänjer sig. jag undrar vad livet har att erbjuda mig imorgon. en lång diskussion antar jag. och playan hoppas jag, om humöret är i balans. det ska iallafall bli en bra tisdag, det har jag bestämt. Nu är det däremot läggdags som jag sa. ska streama en film och somna in i vår gröna fruktansvärda soffa och vänta tills mina chicas kommer och väcker mig i morgon bitti. Frulle på picasso , inte fy skam! god natt
-
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0