UN problema. danne är nöjd

är det någon som vet hur man får bloggen att bli "längre" ... alltså att forsta sidan innehåller mer än typ 7 inlägg? och att det sista inlägget inte forsvinner varje gång man lägger in ett nytt? eller hur man får någon slags pil längst ner, så att man kan gå bakåt i bloggen? help me pliiis
ovrigt så sitter jag i skolan for stunden. har "lunch" rast nu i en halvtimme.. klockan ar 10.00 och jag har redan avverkat två timmar.. 2 to go! Idag är en speciell dag. ska få finbesok ikvall av min kära n Julia och hennes pojke :) guuu sa trevligt vettni. Så det blir nog grillning pa terrassen ikvall antar jag. grillning och cervesas. o tinto de verano. och om man blandar dem sa blir det ocksa jattegott. prova!

igår grillade vi laxfiléer till middag...och efter det tog vi en promenix ner till plaza marina för lite öldrickande för att fira joakins namnsdag. (!!) de tar varje tillfälle att fira saker här....när vi kom hem åt jag middag . IGen. köttbuulle-leftovers sen dagen innan.. asså om jag hade bott i sverige o ätit sa här mkt mat och annat onyttigt som vi gör hela tiden, så hade jag blivit sa FET. no doubt. men när man svettas ca femton liter om dagen, så gor det inte så mkt. ett jävla förbränningssystem sätts i gång så fort man rör sig. och det ska man väl inte klaga på iofs! att äta kakan och ha den kvar, är ju som alla vet, ingen dum idé :)





Shoot baby!
Postat av: mr right!

un problema heter det! hihi.. besservisser!

2011-07-27 @ 12:08:26
Postat av: Trine (igjen)

ååååHHHHH!!! Jeg gleeeeeder meg til øl og grilling på terassen når jeg kommer!!!!!!

2011-07-27 @ 13:00:12

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0