uuffffff

det är torsdag idag här i milano. torsdag. tors dag. tor var en gud. åsk guden. antagligen ganska arg.. jag är också arg. arg på mig själv och trött som satan. har suttit och redigerat foton hela dagen och väntar på att jag ska få hjälp med mitt coooover någon gång........................ det är ändå ganska kul att gå i skolan. man borde tagit vara på den tiden bättre.....
Vet ingenting idag. tankar upp tankar ner tankar höger vänster fast också svart och noll på samma gång. men jag skyller inte på någon annan än mig själv. nej , det ska ni veta. jaajajaj vad sitter jag här och skriver för.. måste bli klar med det här någon gång... och sen ska jag titta på eric när han går på catwalken. hej då kompisar.

Shoot baby!
Postat av: Sofia Bengtsson

Hej fina kompis. hur går det i skolan, vad beslutade du nu till ditt projekt ?? Idag kom jag till Trollhättan:) har varit på strandgatan med Amanda och fikat.. I kväll blir det nog några öl. Önskar att dy var med, men du har nog det bra där borta i Milano :) hoppas du njuter av din vistelse och dricker öl du med. Haha. Jaha du är saknad i alla fall. Och hörru när var det ni skulle komma hemåt på visit?? Var det inte i augusti någon gång?? Puss puss going

2011-07-07 @ 17:36:43

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0