prostata-cancer

Hola mi amigos.... !
ja, jag jobbade två timmar idag. jag orkade verkligen inte mera. näe, mina arbetskamrater måste tro att jag har världens sämsta arbetsmoral. på riktigt. men har man inget att kämpa för i vissa fall, så går man väl inte in för det riktigt ordentligt heller antar jag... SÅ, jag gick hem. (med vägen förbi pull'n bear.....)
(Alltså idag har jag "sålt" tabletter som ska förebygga prostata-cancer till norrmän... HUR KUL LÅTER DET? och av ungefär fem av dem jag ringde till under dessa två timmar får jag svaret "tack, men nej tack, jag har redan prostata-cancer". Väldigt peppande. Tillslut tyckte jag så synd om dem allihopa som lät så sorgsna, så jag nästan började lipa. INget vidare bra sälj där.... NÄdu, på måndag blir det bättrre , back to normal.

Snart ska jag och Jenni iväg till benalmadena och jobba hela natten... Har inte hunnit sova nått så runt 5 snåret i natt/morgon bitti så kommer jag vara helt D.Ö.D. NNNÄÄÄ nu måste jag skynda mig å göra mig lite vacker. haaade

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0