svettigt

Jag luktar svett. Ligger i sängen och känner mig helt uttorkad och trött av att ha varit i solen nästan hela dagen.
Vi köpte en pool idag! Men den gick sönder såklart. så i morgon ska vi få en ny sa kinesen på CHinon... En bättre till och med. Men vi hann iallafall bada lite grann innan den pajjade. Har hunnit fixa de mesta viktiga saker som jag ska ha hunnit gjort innan Milano....Återstår bara att köpa en kamera.. I morgon ska vi till en "marknad" i Fuengirola där man kan köpa stulna saker.. hahaha.. bland annat kameror, mobiler, datorer, osv.. Några stjäl dessa ting från turister ody. och har sen en öppen marknad dit alla kan gå och handla. jätte billigt och helkonstigt. Hoppas de har snott någon grym kamera.. Sen ska jag nog till jobbet en sväng i morgon också, och se hur det går där. Börjar nog jobba på onsdag till och med jag drar till Italien.
nu ska jag redigera bilder. tjiinnngg
-
-
PS. Sofia, de där cigaretterna ÄR faktiskt sant.. Min syrra sa att jag var heeelt efter och hon hade tydligen sett de tidigare. men jag tycker att det är helt sjukt. what a invention!! Man kan helt enkelt välja om man vill röka en vanlig cigarett eller om man vill ha en menthol. Man trycker alltså på en liten "knapp" i filtret och så blir det en menthol cigarett. föredrar man en vanlig, så struntar man i att trycka. eller så röker man halva av vart. wooord.....!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0