zombie.

Känner mig jätte trött och tom på energi, vet inte vart det kommer ifrån .. varje gång jag reser mig upp så svartnar det för ögonen och känns som om jag ska svimma.. jobbig känsla som inte vill försvinna. Jag äter jättemycket så det kan inte vara därför, och jag sover absolut inte för lite heller.. åååh det är så frustrerande, för jag orkar verkligen inte göra någonting... vill bara sova, och om jag är någonstans så längtar jag bara hem till sängen.
kanske det är för att jag verkligen inte har nååågonting att göra på dagarna, och därför ingenting att vara vaken till. jag vet inte. vill ha tillbaka min gamla vanliga energi !!!! !!!! NUUUUU


Ikväll firas den spanska motsvarigheten till svensk midsommar. San Juan. Så jag ska se om daniel kan sparka mig i röven så att jag kommer ur sängen någon gång... Vanligtvis hade jag sett fram emot det jättemycket, men nu känns det bara som en jobbig uppoffring. meeeen det blir säkert jättetrevligt när vi väl kommer dit. Önskar att Nathalie var här. åååhh jag saknar mina vänner...  kanske därför ingenting är roligt. Som min kära syster sa om hennes resa nu inför new york, att hon gärna vill uppleva äventyr, men det är liksom inte samma sak när man inte har någon att dela allt det roliga med... jag håller med.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0