Snart kommer jag att bli fet. men det är jag värd.

Blir irriterad över att jag har bedrivit en hel vecka nu, utan att göra det minsta lilla nytta. Jag har suttit, luggit , ätit en jävla massa och glott in i dataskärmen större delen av tiden. Borde kanske planera min flytt lite grann? med tanke på att jag ska jobba VARJE dag nu fram tills avgång.. Men jag vet liksom inte vad jag borde fixa? Kan inte riktigt fatta att jag ska flyga iväg och inte flyga tillbaka. Känns som om jag ska på semester en vecka liksom...och då behöver man väl inte ta med sig symaskinen och staffliet? FÅR man ens ta med sig sånt på flyget?  åh... Jag vill ju ta med mig alla mina goa möbler och alla tavlor och alla mina SAKER som jag har alldeles för mycket av. min fina jordglob, och mina elefanter. hm.... det får nog vänta känner jag.
---
---
Nä ni. jag ska sitta här resterande delen av denna dagen också. Se på simpsons och tredje delen av Bourne ,, baka chokladbollar, och vänta på att någon annan kommer att ta tag i mina flytt problem.
---
jag säger ju det. Jag kommer bli fet. Men det är jag fan värd.
Har nu varit utan nikotin i en vecka och fem dagar. Fyfan vad bra jag är.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0