Trötta iaktagelser..

dricker en alldeles för söt chailatte och snyltar på espressohouse nät. Känner lite att den här måndagen gärna kunde fått passera utan mitt engagemang. alltså, jag skulle helst vilja sova igenom den här dagen.
-
mitt emot mig sitter en kille ...han bara sitter där, stirrar rakt ut i intet. framför honom står en stor kaffekopp.. men jag tror han har druckit upp innehållet för längesen. Han satt här när jag kom, och jag undrar vad han tänker på.. han ser ensam ut. som om han väntar på att sitt livs kärlek snart kommer passera..tycker lite synd om honom faktiskt. han ser inte särskilt glad ut. Kanske heter han Anders. ja, han ser ut som en anders. han liknar en ljudtekniker som jag kände ifrån Bergen. Slitna jeans, ett vitt linne som döljer hälften av en tatuering på bröstet..
nu reste han sig upp. han är lång och ganska tanig ser jag.. påtår. mer kaffe. stacckars, undra om hans käraste kommer någon gång...
-
nu ska jag skypa med nattis
hej hoj

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0