BITTER ??

Vad är det som händer inuti kroppen när man slutar med nikotin egentligen?
Sedan fyra dagar tillbaka har jag varit totalt nikotin fri (!!!) och min kropp är totalt RAS.
Jag grinar konstant. Är trött HELA TIDEN, mina ögon svider, huvudet bankar och jag har noll energi.
Dessutom kan jag knappt röra mig pga min trasiga rygg. (vad fan har hänt med den???)
herreguuuuddddd alltså!! jag känner mig som en fyrtiofemårig morsa i värsta medelålderskrisen.
DEPP!!!
Längtar bara efter den 11e april. NU. behöver YOGA till den här sjuka kroppen! Yoga, RÖDVIN och SOL!!!!
OCH någon som tar han om en. Danniii ??


Näää ni, nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv. längta efter lösgodis och choklad som jag skulle hoppat från balkongen för att få ha en påse av. det är så förbannat vilket sötsug man ska få när man slutar med nikotin då. Frrån ett beroende till ett annat. yey. vafaaan!
nä nu börjar jag grina igen. för fan måste sova nu. hej då!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0