znarrk

sådär! hemkommen igen, efter en liten tur ner i spelträsket. inte för min del då, men de där två asså... n00bs eller va man säger? nerds ..  och inte fan kunde jag gå förbi godisaffären utan att köpa med mig en pööse gött heller ..
sjukt trött. skönt med lite sällskap en stund....

nu ska jag krypa ner i  mimmis soffa och drömma mig iväg till den 11 april. förresnten igår drömde jag att jag födde en liten bebis. världens sötaste pojke var det. DET FINASTE  jag har sett. och alla mammor säger så jag vet, men alla mammor i hela världen hade lätt sagt att dettta var det finaste de hade sett också.
men det var lite äckligt, för den bara föddes sådär "plupp" från ingenstans, såg ut som en hudfärgad  njure som låg på golvet, och sen helt plötsligt så växte den till en bebis. väldigt weirdooo



ussssssssssssssch vad jag ljuger. Godis affären ligger inte ens "på vägen" ... den ligger faktiskt en bit längre bort, så jag gick dit, och tillbaka igen. skäms lisa!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0