bali-belly.

God  dag folket. Det visade sig att det visst inte var inbillning som spökade igår. Nejnej, Jag har åkt på magsjuka eller något som liknar Bali viruset...Har spytt hela natten och morgonen, och har Feber å ont i hela kroppen. Inte konstigt att jag var så ynklig igår då...
-
Daniel var nyss iväg och köpte massa mediciner till mig, som börjar verka nu. Så efter en rejäl vatten-spya och piller i magen så börjar det faktiskt kännas lite bättre. Klockan är 12 och det är först nu som jag ens har ork att prata.
-
nä nu ska jag sova igen alla timmar som jag förlorat i natt. SÅ godnatt på er.

Shoot baby!
Postat av: Wendy

Usch va jobbigt! Vi har legat med magsjuka i helgen också. Undra om smittan går på samma gång i andra länder i världen när den går här i Sverige?

Jag önskar iaf att ja fanns sådär nära som ja gjorde då lär du kunde ringa mitt i natten och be mig att komma med Alvedon. Kommer du ihåg det? Det kändes så himla bra att kunna komma och hjälpa dig när inte någon mamma fanns i närheten.



Louis skrev ett mejl idag om att han inte kan komma. Jag hatar att alla i england är likadana! Att de alltid gör mig så himla besviken! Tänk vad ja önskar att pappa ( Mikael) hade varit min biologiska pappa. Undra hur ja hade varit då?



Oj vad långt det blev! Jag längtar efter dig! Bara att kunna ringa och säga hur allt känns! Å allt känns ganska piss just nu!!



Hoppas du mår bättre snart så kan vi väl skypea snart igen!

Puss å kram!!!!!

2011-05-11 @ 23:32:04
URL: http://wendylarsson.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0