ett stycke obetydlighet . varsågod

AÅÅUUUWWWWW NI ÄR VÄL FÖR GOA MINA HJÄRTAN! tihihihi
snart känner jag mig som en riktig bloggare, när ni skriver så fint...
-
OH MY GOD vilken lördag jag har framför mig nu.
1. fruktansvärt baaakis (det blev liite mer än en öl igår. faktiskt ingen öl  alls. Mojhitos.)
2. bakfylle Hunger in i benmärgen.
3. JAG SKA MIXA EN SMOOTHIE, om fem minuter,( efter att jag har skrivit klart här, och efter att jag varit uppe och tittat på hur solen mår idag. han verkar må gött ändå. gluttar in här genom fönstret lite....)
4. sen; A LA PLAYA.
det är planen.
playa . playa. playa.
sen jätte stor fest. en sådan fest man ska ha klänning och high heels på. så trevligt det kan bli. jag är bål ansvarig också. såklart. mmmuummmmuummm vad gott jag ska göra det och så vidare....
YEE
-
Wendy, jag tycker du är det vaackraste jag vet...... och photoshop funkar inte längre på min daator ändå så. tyst på dig! bra namnförslag dock. GEEK. som den gecko han är. tack. jaajajajaj det är så många som läser här så du anar inte.. från shanghaii till arabenmiraten till israel och sen china. å lite greekiskt. lovar att obama också har ett finger med i spelet.
det är så det är.
-
Nu ska jag  njuta av att FÖRST se när min man lagar frukost till mig, diskar, städar å grejar, och SEN ska min hungriga, utmärglade mage njuta av frukosten . så det så.
GOD DAG GOTT FOLK!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0