helgens låt på hjärnan...


Shoot baby!
Postat av: Anonym

Denna dag, eller faktiskt igår dag ville jag ha dig næra mig. Ibland kænner man bara att ingenting annat i værlden ær viktigare æn att få vara med en person på hela jorden, och igår kænde jag så. Så om vi hade hoppas i från bron mellan malmø och køpenhamn eller gått på parad i jamaica bara du och jag kunde fått varandras nærhet. saknar dig min fina lisa. Det finns så massa jag vill sæga till dig som du hade fattat nær ingen annan fattar. 1+1=4 VA? eller nej hihi 2 :). kom till mig, avsluta min mening, jag vill bli full och bæng med dig. Okej ville egentligen bara sæga hej men du var inte online på skype och jag ær før fattig før att ringa dig. Så hej hej på dig! Hoppas du har det fett i trøllhætta och mamma å bror och mimmi o maja! Ge mimmi massa pussar och kramar i studentpresent i från mig också! Sååå vill jag veta vilka datum vi kunde åka till sthlm?! men nu måste jag jobba hær lite væ! puss och kram min skumbanan.

2011-05-30 @ 14:46:15
URL: http://lilllandmann.blogg.se/
Postat av: Trine (igjen)

Crystal Castles is the SHIT!! Elsker de!

2011-05-30 @ 17:35:08

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0