I-LANDs probs...

Jag verkar ha någon slags medfödd otur när det gäller datorer och andra tekniska saker.. Laddaren till min relativt nya mac har slutat att fungera. bara så! poff! Så jag har tattat på dannes sladd nu det sista...MEeeen eftersom han drar hem till Sverige nu om någon timme, och jag i morgon, så kommer jag få vara tvungen att göra ett "batteri-användnings-schema".
Tankarna går kring hurvida jag ska använda min dator ikväll, (till att skypa med någon i min ensamhet, lyssna på musik. OSV..) , eller om jag ska spara batteriet till flygresan hem för att kunna se på en film? ELLER ska jag även strunta i det, för att bara använda den i absoluta nödfall, tills jag har fått mig en ny laddare...?
VILKET JÄVLA PROBLEM alltså.. tror jag dööööööööööör
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0