Jardin Botanico La conception

yao! Igår tog vi världens bakfyllepromenad upp i bergen och besökte en botanisk trädgård.
En trevlig liten utflykt, med en massa träd och växter....  Jag plockade med mig en påse
med färska citroner direkt från träden. ååhh de luktar så Gooott!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Väl tillbaka i staden igen, tänkte vi gå ut och äta middag på en mex restaurang.. !
meen, den var såklart inte öppen, så vi drog runt en stund och letade efter nått annat,,,
tillslut hittade vi en klassisk spansk tapas restaurang... och vi beställde massa gott käk.
MEN det spanjorerna inte har fattat ännu, är hur man steker kyckling, hur man cuttar en
sallad, hur man gör SÅS, hur man INTE häller på en liter med flott på tallriken, hur man
jaaa..... OSV. nu vet jag att jag hatar spansk mat. Det är verkligen inte gootttt. ÅH
jag har försökt. men vitt bröd å olivolja är verkligen inte min grejjjjjj.........
-'
-
-å i brist på annat så fick jag just äta digestive-kex med ost och världens största oboy glas till frulle.
snacka om socker chock.
Jag är iallafall på G! Klockan är tjugo i sju och jag har lite brååtttom.
så ha de gött gott folk,
later!

Shoot baby!
Postat av: kristina

fy fan va härligt

2011-05-09 @ 15:11:15
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0