packa packa packa packa

ojojojojj ALLTSÅ GUD FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Askmolnen är borta, så på fredag ska jag flyga!
och jag har lovat att be till honom där uppe nu och föralltid vara en lydig flicka.
Men ÄN är det inte fredag minsann. Så nu ska jag vara riktigt jävlig i två dagar
tills jag med all säkerhet sitter på det förbannade flyget med riktning sverige.

Jag undrar hur jag någonsin kunde tro att det
skulle räcka med endast TIO kg till min packning.
TUR att Daniel åker hem samtidigt och kan ta lite i sitt bagage...
alltså hur fan tänker jag ibland undrar jag...

Idag har jag fått massa LÖNER. men det ska jag spara på.
jag är lycklig. älskar att packa.
Älskar känslan av att vara på väg någonstans,
och att ha något att se fram emot.


Men NU ni kompisar, så har jag fett ont i ryggen av
att sitta i den här osköna ställningen som jag sitter i.
så jag tänkte att jag skulle gå och laga lite sallad istället.
Atún ??? POllO??
no se..

I morrn ska jag på uppdrag.
SEN ska jag pressa med min bästa oliv-vän
tills min hud kokar, så att jag är brunare än er där
hemma på fredag. klart. bor man i spanien
så ska det väl iallafall synas. ELLER!?? 


-
SEN SKA JAG SOVA:
GODNATT

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0