PULL and BEAR .

Haloojsan, de va längesen.. känner mig lite ensam här i min tomma lägenhet, så ni får duga som sällskap om det är okej. (halv-okej för mig). Ja, shopping var det ju. Hade tänkt köpa några presenter å sådär, men det är ju för faaan det svåraste man kan göra alltså.  hittade verkligen ingenting som kunde passa till mina present mottagare. Eller jo, en grej hittade jag, men den var för dyr. typiskt va...
Självklart hittade jag saker till mig själv istället..blir så trött asså...
Ett par skor från bershka och en top från pull n bear fick snällt följa med hem.
Lite får man väl unna sig . ELLER ??
Har letat efter ett par skor nu  hur länge som helst, men det finns ju INGENTING som är snyggt i skoaffärerna här nere... Men som sagt, ett par hittade jag idag som var nice..äntligen.. Men säkerligen kommer jag väl tycka att de är skitfula när jag kommer hem och ser hur snygga alla skor är där hemma...man blir liksom van vid standarden.
JAJA sånt är livet. billigt är det ju iallafall :)
Nu ska jag dricka jack n coke och äta pipas (har köpt med mig 8 påsar hem) och vänta tills jenni o CO. är klara för utgång. Chaooo guapas...

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0