Rånare på taket

Två gånger denna veckan så har det stått en snubbe med rånarluva på taket på huset bredvid och spanat runt..Varje gång vi ser honom så verkar han bli rädd och springer därifrån ... skit läskigt.. Daniel tror att han ska sno grannens antenn, för sist gång så glömde han någon slags tång eller något som ligger kvar där uppe. Jag och amanda nojjar upp oss såklart, och föreställde oss att han skulle ta fram en pistol och utlösa värsta skottlossningen. så var inte fallet. lyckligtvis. Det finns inte en chans att han kommer upp på vår terass utan en stege, men tänk OM OM OM han gör det? slår in glasdörren och skjuter skallen av oss när vi sover och rånar alla våra saker?! IFALL detta händer, så ville jag bara ha berättat det. Så ni vet hur det gick till på ett ungefär. 
Daniel har fortfarande inte kommit hem från Sevilla... Klockan är halv tolv och han har inte svarat på något sms eller något på hela dagen........... Jag UNDRAR VART HAN ÄR NÅGONSTANS. och om han har vunnit eller förlorat eller skadat sig eller blivit rånad eller krockat eller är ute och super. HÖR AV DIG KANSKE ???????
Nu måste iallafall jag SOVA, för i morgon ska jag upp klockan sex igen. bahhhh vad overkligt jobbigt.
Men men men jag är iallafall frisk igen. positivist, hehe ja visst!
-
-
.G.O.N.A.T.T.
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0