Sara Nathalie Landmann

Ville bara ägna ett inlägg här åt min fina vän som på en onsdag för 21 år sedan kom till den här sjuka världen.
Just idag har hon levt i 7670 dagar. Det låter kanske inte så mycket ändå, men det är 7670 innehållsrika
dagar minsann. Kanske har vi bara känt varandra i 2500 av dessa dagar, trots det så känner hon mig bäst.
och våra dagar tillsammans har vi tagit väl hand om. Ingen tid får gå till spillo, ingen minut får förloras.
-
Jag ska sova nu. Men jag hade önskat att du vore här. Eller jag där. Jag hade velat vara med baron deley och dig, prata om allt och inget. Men jag ser att du har det bra, det gör mig glad. DU gör mig glad.
-
Du är hundratals mil ifrån mig... men närmast, det kommer du ändå alltid att vara.
Min bästa vän. Grattis på din dag.
Te hecho de menos
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0