Älskade moster!

Mina försök till förbättrad hälsa, (träning, ingen alkohol eller tobak, skippa middag i sängen och annat sött å fett (som ändå inte smakar något här nere..) osv.. ) det går ju inte direkt bättre av att jag har så fina mostrar som skickar ner massa svenska delikatesser och böcker som bänkar mig i säng i timmar. men det är ju trots allt fredag idag, så det är okej, Marie-Louise ;).
-
Idag fick jag nämligen mitt andra paket med saker som får mig att hoppa av lycka!
Du är en ängel min älskade moster!!! Tusen tusen tack för ditt brev och alla goda saker!!
-
Vilka vackra mostrar jag har. Säger bara det. De bästa man kan ha!
Längtar tills december då jag ska krama er tills ni ser gula och gröna gubbar. Eller röda? ;)
(intern-skämt)
Massa kärlek till er ♥
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0