gallery

Höll på att mörda någon av uttråkning i morse, och då Daniel var närmast till hands så gick all min aggresivitet ut över honom. (Typiskt att det alltid blir så...) När klockan blev tre (ja, klockan tre är fortfarande "morgon" här) och jag i stort sett kokade av rastlöshet, så kom jag på att jag hade lovat att hjälpa Valerio i galleriet klockan TVÅ!! typiskt. snabbdusch , och iväg. Efter att ha blandat färger, sorterat tavlor och råkat förvandla ett vitt bord till blått, (typiskt igen!) så tog jag en promenad ner till floden och hämtade hem daniiii. lagade Soppa och åt upp resten av tomteskummet mamma skickade. ( AHHH har glömt att säga det.,,fick så fina paket imorse IGEN!!!))
nu ska vi gå upp på taket och spana efter tak rånaren som lurar omkring där uppe. creapy!!!
-
-
-
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0