My birthday

Klockan två i torsdags kom Daniel med en flaska vin och hämtade upp mig vid skolan. På väg mot stranden gick vi förbi en indisk restaurang, sen satt vi där i sanden, åt och drack och tittade på idioterna som envisades med att bada fast det egentligen är för kallt.
-
På väg tillbaka mot centrum igen, tog vi vägen via rosenparken....
-
...Vinet följde troget efter.
-
-
Alltså kolla på den här bruden. Hon är 65 år gammal (!) och har en kropp som en tjugoåring. Så snygg!
-
Fick den här underbara lilla "väskan" av min fina vän Maja. Min förra favorit ifrån thailand som ser nästan likadan ut har precis gått sönder, så hon visste precis vad jag behövde =) Dessutom har hon sytt fast bokstävsknappar (cosy life-internskämt) och "broderat" Malaga på baksidan. Underbar är just vad hon är!
-
Efter konserten gick vi och käkade mexmat. GODASTE maten i stada!!
-
-
-
HUR kan detta vara det Gooodaste jag har ätit sedan jag flyttade hit?
Så jäkla gott är det iallafall. Någon slags kycklingröra med hemlig kryddning och geggning tror jag det ska föreställa.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0