Flux.

-
Nu har jag legat här i sängen så länge så att jag börjar ruttna tror jag. det stinker iallafall..Tog hand om halloween nattens skräp som legat över hela lägenheten sedan i måndags. Varje gång jag gick nedför trappan för att hämta något ätbart och möttes av slagfältet fylldes min mun av spya, så jag har därför skjutit upp det tills idag. klister, lim, vax , blod, färg , hårnålar, fjädrar , plast, papper, gegga, latex, osv... det tog ett riktigt skitjobbigt skurpass att få bort alltihop ifrån golv , bord och stolar. till och med badkaret var nergeggat med vax som jag febrilt försökt skrubba av min kropp med svinto vid hemkomsten mitt i natten. Men nu är allt iallafall rent och fräscht igen. (allt förutom jag).
Ett välbehövligt bränna-chipspåsen-och-chokladkakan-som-jag-nyss-åt-pass på fluxus väntar om en halvtimme. så nu jag ska förbereda mig mentalt och utvändigt inför detta äventyr. önska mig lycka till.
-
-
Pics från när min familj var på besök. El Chorro.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0