ska sova nu

okej nu är det natten här i spanien. (snarare morgon (06.20)) även i sverige antar jag. och resten av europa.
natten var mycket trevlig men anfådd. danza danza danza. Såg Brad pitt dansa med bartender-laura PÅ bardisken på orishas, tyckte det såg äckligt och vulgärt ut, så jag gick hem. nu sitter jag här. glad över min goda självdiciplin (första gången i världshistorien) och ångrar ingenting. ingenting.på måndag kommer min vän frida hit. Eller , Frrrrrridda. som som de säger, polackerna. vi har en plan iallafall. jag och polackerna. lyssna nu frida;
Måndag , chill. tisdag ; El Chorro?! Onsdag, Pitofu landet. (smurflandet) (detaljerad beskrivning inför studiebesöket kommer senare) och despues hemliga borgstället? torsdag: en liten beach å öl drickardag med avslut på diverse ställen inklusive orishas ? jag längtar tills du kommer  hit kvinna!
god natt.
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0