tidsresenärens hustru.

Jahopp. nyligen hemkommen från playan , saltig , svettig å sleten. har träningsvärk i hela kroppen efter rullskridsko turen igår.. danne är å skatar och jag sitter här och överväger om jag ska använda min lilla gnutta energi till att antingen gå till dansskolan å kolla upp priser å sånt där... (som jag tänker göra varje dag men är för lat för) eller om jag ska dra ner till picasso och dansa salsa på skolan. haha. de ordnar så mycket konstiga aktiviteter där nere alltså... Jag hinner faktiskt med att göra båda delarna om jag går NU. men för det så behöver jag en spark i röven. sitter ju så himla skönt här min stora säng och aretha franklins röst förlamar mig. hmm. Vi får se vad som händer.
-
-
kan också välja att sitta kvar här hela kvällen och läsa i min nya bok som jag fick av mamma. Tidsresenärens hustru. Den handlar om en man som kan resa i tiden och då tänker jag att , tänk om man kunde det... Vad hade man då  ändrat på i sitt förflutna? Hade man ändrat på någonting alls? Hade man ändrat på bara en ynka liten detalj, så kanske man inte hade varit där som man är idag. invecklat tänkande. men intressant bok faktiskt.

Shoot baby!
Postat av: Malin

Fin tröja, vart kommer den ifràn?

2011-10-05 @ 19:09:53
Postat av: Anonym

tack :) haha, den är väääldigt gammal å sliten och kommer från carlings där jag jobbade förut.. märket är wrangler , men de gör massa snygga t-shirts hela tiden :)

2011-10-05 @ 19:50:38
Postat av: mimmi

Filmen är GRYMT bra!!

2011-10-08 @ 04:29:04

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0