en story om mitt kylskåp......

Här på kylskåpet hamnar alla mina fina vykort och brev som jag får ifrån min vackra syster. Häromdagen fick jag ett till och ett stort paket också till på köpet. Hon bor i USA min syster, i New York. Jag tror att hon har det bra, fast jag skulle önska att vi var närmare varandra. Det kommer att kännas oerhört tomt att komma hem till sverige i december utan att hon finns där. Åh vad hon fattas mig. Det är tur att jag har två systrar minsann, och att min goa Maja finns kvar därhemma och kan fira jul med sin storasyster. Maja gumman. vad mysigt vi ska ha!
och Skype är en fin uppfinning!
-
Kelly min guddotter syns i bakgrunden och där har hon suttit sen dagen jag packade upp mina första väskor här i lägenheten. Lilla fina unge. och mamma din, ja jag pratade om henne i skolan häromdagen. Vi skulle berätta om en viktig person i vårt liv, och då berättade jag om dig och om våra fina minnen tillsammans. om hur glad jag är över att få ha växt upp så nära mina släktingar och om att vi har våra namn inristade i varandras hud.
(Viktigt datum:Student/frihet, Plats:SriLanka, Person:wendy, siffra:10,11,12, symbol: symbol? )
-
Sen den söta Pippi Långstrump magneten som ni ser håller uppe ett utav vykorten, den har jag fått ifrån min norska vän Trine. Hon sa att den påminnde om mig och det tar jag som en komplimang;) Som den astrid lindgren nörd jag är, så tackar jag så mycket kära du!
-
(Den andra lilla magneten hittade jag i ett kak-paket)
-
-
Och vad som finns där inuti tar vi i morgon tillsammans med det nya programmet av Lisas matlagningsstund.
stay tuned fellows

Shoot baby!
Postat av: Wendy

Lisa du kan ju inte skriva så fina saker!! Satt på datalektionen och läste, slutade med att jag satt och hade tårar som rann... Jag saknar dig så otroligt mycket finaste du <3

2011-10-11 @ 15:22:25
URL: http://wendylarsson.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0