ironisk instabilitet.

sådär ja. idag är jag inte längre arg. solen skiner återigen över vår lilla stad och vinden fläktar så skönt från terass dörren. Jag är glad faktiskt. har sett cirka femton tusen avsnitt av family guy och funderat över vad jag ska göra resten av dagen. sen insåg jag att dagen faktiskt håller på att ta slut. så då funderade jag mera på vad kvällen/natten har att erbjuda. men då kom jag på att jag har bestämt mig för att bli en skygg eremit och inte träffa levande individer på ett tag, så jag antar att det enda som finns att göra är att fortsätta på samma spår som jag har börjat på. bygga klart råttfällan innan råttorna äter upp oss i sömnen så att säga. Alltså. family guy är ju ändå en helt okej lördags underhållning. family guy, fördragna gardiner och färska obesprutade plommon med lite halvsurt skal.
ohh yeahh
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0