jag ger upp.

den har dagen kan ju brinna i helvetet hittills. alltsa grammatik kan vara det vaarsta jag vet i hela varlden. kommer aldrig att lara mig flytande spanska sa lange man maste forsta all javla skitgrammatik. jag maste vara extra trog i huvudet an alla andra antar jag. nagot som fattas liksom, en liten cell eller kanske femton. kanske ar hela min hjarna redan full av annan skit och inte har plats for mera, eller, sa ar den helt tom och trog bara och orkar inte ta in info. jag tror pa det sista. jag ar korkad helt enkelt. alltsa, hur ska man kunna veta vad alla grammatik termer betyder pa spanska nar man inte ens vet VAD DE BETYDER PA SVENSKA?????? fuckthisshit jag draaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .....odiabo español

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0