Marbella

-
hamnade i marbella lite impulsivt i helgen. just hemkommen igen, sitter i soffan, döende med riskakor och hushållsost. alltså ungefär det godaste jag vet. plus mjölk. nästan lika gott som min mammas köttbullar eller rydbergs grillkorv. aahhhhh fan vad gött asså. ,, ni vet ,svennar, att i spanien skriver man jajajjajaja eller jejejeje istället för hahahhaha eller hehehehe. knäppt va. fast egentligen inte om man tänker på att det uttalas annorlunda.
-
iallafall, marbella var inte direkt en höjdar stad. BBB's (bögar, brats och bimbos) ungefär, överallt. (inte för att jag har något alls emot bögar dock, det bara passade så bra ihop med de tre B:na) och på något sätt så kändes människorna inte lika genuint lyckliga där. men jag klagar då inte , för en väldigt trevlig helg har jag iallafall haft! tackar ödmjukast, colle å patrik å willy för gästfriheten :)
.
nu ska lisa ellinor karlsson gå och lägga sig förstår ni för i morgon ringer alarmet klockan sjuuuuuu.
fantastiskt! ikke sant!?
hey svey gaay

Shoot baby!
Postat av: hej

hej

2011-09-06 @ 00:45:08
URL: http://hej
Postat av: Bloggstyle.se - Blogghjälp

Hej var med i veckans blogg och syns för ca 400 besökare/dag!



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html



Besök och följ gärna min populära sida som hjälper dej hur man bygger sin blogg, massor av tips!

2011-09-06 @ 21:12:34
URL: http://bloggstyle.se

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0