önskelista.

Och för er som undrar (mamma och pappa) eller övriga,
så är detta vad jag önskar mig i födelsedagspresent:
- snus
- ost
- chilinötter
- lösgodis
- chips-dipp såser
- chips (grill eller dill)
- creme fraishe och gräddfil
- rydbergs grillkorv
- falukorv
- snabbmakaroner
- korsordstidningar (!!!)
- marabou
- gott och blandat
- ahlgrens bilar
- haribo nappar
= Ett Ica maxi besök med ett obegränsat visakort.
- en bra bok. (fick ett intressant tips tidigare idag... men det har jag glömt bort)
- tandläkarbesök.
- spåtants-tid
- fred på jorden
.......to be continued......
-

-
och på tal om tandläkartid. Jag avlider av visdomständernas krig inne i käften på mig. Om det gör ondare än detta att föda ungar så tänker jag då aldrig bli på smällen. Det kan jag svära på. Och för att inte vara nog med det, så har jag något slags hål i en tand på andra sidan också. Alltså slutsatsen blir sådan att matintag är omöjligt just nu.
Därför kokade jag soppa ikväll. en skitgod soppa iochförsig. alldels perfekt mjuka grönsaker som bara gled ner utan att man behövde grina för att tugga. Till och med MJÖLK (livets vatten) gör för ont att dricka sådär vårdslöst hastigt och hetsigt som jag gillar att svepa den. typiskt alltså.
jaja jag ska sova nu.
hej på er!

Shoot baby!
Postat av: bella

Fantastisk önskelista!

2011-09-23 @ 20:08:46
URL: http://disabella.devote.se

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0