sometimes I wonder why you even bother to get up in the morning...

Jag har drabbats av en omättad trötthet. Sitter fast i en dimma av sömnpartiklar och gäspningar.
somnade tidigt igår, vid 12, sov hela åtta timmar, hörde inte mina tre annars fruktansvärt höga och irriterade alarm utan vaknade av mig själv tio över åtta med fem minuter på mig att duscha, klä på mig, borsta tänderna och infinna mig i skolbänken. eehhh ja. ni kanske fattar att jag sket i allt, drog på mig de närmsta trasorna och sprang ned för backen till instituto picasso. jag hann faktiskt. ooootroligt. efter fyra timmars skoldag, kom jag hem, helt slut (!) och stendäckade i sängen. vaknade nu, fem timmar senare. under tiden jag har sovit, har min mobil (som ligger två centimeter från örat) ringt fem gånger och min skype har ringt sex. HUR är det möjligt att inte vakna?? Hur mycket sömn fattas i mig? och vet ni, jag är fortfarande trött...
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0