this tastes bittersweet

åååja... jag sitter i skolan och absolut ingenting kul att berätta för er idag. det är onsdag tänkte jag skriva, men var tvungen att kolla i kalendern, och se man på , redan torsdag. helt sjukt vad tiden går snabbt. hoppas bara på att det kan bli december någon gång, så att man kan få flytta härifrån snart. japp, ni hörde rätt, nu är jag trött på att bo här. det är inte direkt så att jag inte står ut såklart, men det tilltalar mig inte längre, jag måste ha nya utmaningar och nya äventyr. men först och främst längtar jag tills 26 september, då kommer min kära mamma och pappa hit och hälsar på mig! sen bokade visst frida en resa också i slutet av oktober! weoohii! så det finns lite att se fram emot minsann :)
-
-
det jag inte förstår är varför alla i min klass tycker det är vansinnigt kul med grammatik?
jag hatar det väldigt mycket.
-
och förresten så känner jag en hint av ilska inom mig. jag är arg för att människor förändras till det sämre än de var en gång när man lärde känna varandra. när man fortfarande förväntar sig detsamma som man alltid gjort, så som glädje, frihet och lycka, och istället blir bevisad motsatsen, jaaaa, då blir jag arg. och lite ledsen.
-
nu ska jag gå och kissa på världens största toalett. hejhej

Shoot baby!
Postat av: Moster Camilla

Glöm inte att jag och Mats också kommer ner och hälsar på! Då måste du visa oss de bästa tapasrestaurangerna, finaste stränderna och krama din moster väldigt mycket:)Ses snart

2011-09-18 @ 00:30:58

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0