Tickling (verb) - Like being raped, but you're forced to laugh.

-
Vi har byggt ett slags paradis här på våran inomhusbalkong. (olika sängar och soffor tar upp hela golvets yta alltså).Det är ett mycket behagligt ställe att vara på. Speciellt på bakfyllan vill jag lova. Här har jag spenderat hela dagen i sovande och vaket tillstånd om vartannat. Och då menar jag hela, hela dagen förutom en snabb hundra meters promenad bort till kinesen för att köpa nödprovianter. Nödprovianter för att överleva alltså; glass, chips, juice, vatten och godis. Förut tänkte jag att jag nog kunde ha tänkt mig att skaffa ett jobb där man kan jobba hemifrån tex. professionell hacker, film kritiker (?) eller författare, och sen sitta (ligga) här livet ut. Fast sen ångrade jag mig när jag kom på att de inte har någon pizza hemkörning här i närheten.
-
-
Ett så kallat "schema" inför morgondagen:
- gå upp när väckarklockan ringer.
- gå till skolan. Förhoppningsvis har några nya coola studenter börjat i min klass.
- överleva hela dagen utan nikotin.
- kolla upp en dansskola här i närheten.
- storstäda hela huset inför mitt kommande finbesök.
- gå hem till maja och lämna hemliga saker.
- gå på möte (Hahaha)
- Möta maamma och paaappppaaa på stationen!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0