uppe med tuuppen

Sådär ja! då har man vaknat ur sin dvala till slut. drömde mystiska drömmar som jag inte kan uttrycka mig om här på öppen plats. (nog för att det inte är så många som läser den här smörjan men ändå ) ni fattar.
jag är fortfarande jätteglad och blev väckt av att daniel ringde på min sjukligt irriterande telefon för någon timma sedan. känner att det ända som hjälper nu är ett dopp i havet. (och kanske en cruzcampo) ikväll ska vi på konsert! wiihopp . nu ska jag ÄÄÄÄTAA MAT . åh vad jag älskar M.A.T.
ps. Nathalie , din "topp" (HATAR det ordet) råkade komma med till malaga. men eftersom du inte hörde av dig PÅ HELA DAGEN så får du faktiskt skylla dig själv. så jag tänker att jag tar hand om den tills du ser den igen. men nu tycker jag att du tar och ringer mig och berättar vad som är på tok egentligen för det har jag ingen aning om. JAG saknar DIG fattar du väl. och allt sånt där.
HEJ Då.
-
-
-
-

Shoot baby!
Postat av: Wendy

Fan va du e snygg! Du passar ju jättebra i mittbena!

2011-09-11 @ 20:51:24
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: mimmi

Är det bara jag, eller är vi ganska lika på den sista bilden?

2011-09-20 @ 03:11:29
URL: http://mimmiandny.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0