att njuta av vardagen.

åh,, käraste mormor! vad glad jag blev av din kommentar! självklart ska ni få ett vykort på posten snart :) hoppas allt går fintmed dig och morfar och att ni mår bra! och Camilla, såklart jag inte har glömt bort att ni ska komma hit! åh, det ska bli så himla ROLIGT!
-
-
Efter en hel vecka inomhus, så har vi sett i stort sett alla filmer som finns på hårddisken, ätit upp all mat som finns i kylen, och torkat slut på toapappret. såååå, vi tänkte att det kanske vore dags att möta några vänner såhär på lördagskvällen. . gick ner till plaza cervantes en sväng. alla drack öl förutom jag som drack två flaskor apelsinjuice. förstår inte hur jag fortfarande kan vara trött efter att ha vilat i en hel vecka.. men jag antar väl att det är som mamma alltid har sagt, att man bara blir tröttare ju mer man sover och slappar. det är nog sant. vi gick iallafall hem igen. så skönt. slippa trånga shorts, jobbiga fyllon och skor som klämmer.
-
Nu sitter jag här halvnaken i soffan och njuter av att inte behöva gå upp till ett alarm i morgon bitti. känner mig riktigt, riktigt lycklig över det. att så små saker kan göra en så himla nöjd och lycklig rakt igenom. som till exempel när äggen blir helt perfekt kokta på morgonen, eller när tandkrämstuben är nästan helt slut, men man ändå lyckas få ut en liten plupp på tandborsten. jag älskar sådana ögonblick! då vill jag le med hela kroppen.
-
nä nu ska leta upp en film som vi ännu inte har sett, och somna. i morgon ska jag på marknad.
godnatt!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0