böh

LUNCH DAGS för lisa karlsson. banan, jordgubbar och nektarin stog på dagens meny. så himla spännande så jag dör! :) Har konstiga cravings efter tonfiskröra och tunnbröd... å choklad.. å smör.. och salt. och ost ...haha..
WELL, idag har jag varit nikotinfri i snart 4 dagar!!! skål för det!
Nu ska jag fortsätta med min målning här .. de går förjävligt dåligt dock.. att skugga blyerts på ett akvarell papper blev inte ritkigt som jag hade tänkt mig!!! allt bara flyter ihop och ser ut som en kladdig röra....
jaja jag hade inte så mycket annat val så det får bara bli som det blir.
-
I morrn flyttar jag visst till falkenberg en liten sväng hahaha.  impulsiva liv. ♥

Shoot baby!
Postat av: snapback australia

Perfect work you have done, this site is really cool with superb info.


Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0