Sky

Idag såg himlen ut såhär .. Fåglarna flyr söderut och så gör även jag. På väg mot Malmö för att fira lite Malmöfestival för tillfället! Har som sagt hänt massa det sista... Skulle ju flytta till falkenberg sist vecka, hamnade i Amsterdam istället, Köpenhamn en tur och fick sedan reda på att det fanns en skola som jag tydligen skulle plugga på. (tack marie-Louise å Madde för den Infon och spark i röven) så hastigt och lustigt hamnade jag då i Kristianstad där jag bosatte mig i måndags. Får väl se hur länge jag stannar här men förhoppningsvis blir det ett års heltidsstudier på en konstskola som ska bedrivas om jag inte får panik innan dess! Så nu ska jag bara fokusera på att försöka utveckla det här kreativa och inte minst mig själv. Kommer att bli riktigt jävla as kul som det känns nu iallafall! Har gått snart en vecka i skolan och känner redan hur bra detta kommer att bli. yess! bara sommaren kunde stanna liiiiite längre :) nu är det paus på systemet och vidare in i Malmö å soundtrack of our lives osv osv. Don't worry , stop hurry , get on with your life it's never to late. Ha en vacker dag alla fina underbara människor! För ni ääääärrrr underbara ! Alllleeesammmans! Muuuak


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0