life is.

Från tom duk till färgglad duk. 
Något som började som ett självporträtt men slutade som någonting helt annat. 
Kanske ett inre självporträtt i form av hur min hjärna ser ut på insidan. Who knows.
(hatar att måla näsor)
-
-

Shoot baby!
Postat av: Anonym

Jag älskar tavlan i det här inlägget!

Finns det möjlighet att köpa den eller kanske beställa något liknande?

Maila mig gärna!

Svar: hej! Jaaaassså det gör du! ;) haha . tack! Jaa. jag har inte kvar just denna, men skulle väl kanske kunna göra någon liknande! Beror lite på hur jag känner för dagen ;)
Har sjuuuuuuuukt mycket att göra just nu i sommar dock med diverse projekt. men hör gärna av dig igen i början på september då det förhoppningsvis har lugnat ner sig lite =) Haa de gött! kraam
Lisa

2013-06-29 @ 18:49:37

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0